Monday, July 24, 2006

همراه

چهـــــــره زیبـــــای خود در دیـــــده ام تصویــــــر کن
در وجــودم ســـــــیر کن ، بر حــــال دل تدبــــــیر کـن
ای کـه بــــا تنهـــــایی و بغض و غـمـــــم بیــــگانه ای
لحظـــه ای بــا ایــــن دل تنهـــــــای من پـــــــرواز کن
در درون سینــــه ، غـــم ، بیـــــداد و غوغــــا می کنــد
سر به روی سینه ام بگــذار و فریاد درون را گوش کـن
جان ، درون تــن ز تشویـــش و جنــون بیمـــــار شــــد
هان! تو ای دلدار من! روح ملول خسته ام تیــــمار کـن
یـــاد ایــــام جنــــــون ، در ذهــن غوغـــــا می کنــــــد
اینهمه کابــوس و وحشــت را تو خوش تعبیــــــــر کـن
عشق پاکـم زیر آوار دورنگـیهــا مدفون گشتـــــه اســت
تو بیا و روح عشق خفته را در جـان من بیـــــــدار کـن

3 Comments:

At 1:15 PM, Anonymous Anonymous said...

تو سپیدی من سیاهم خسته ای گم کرده راهم
گنه تو بی گناهی بیگنه غرق گناهم

 
At 1:12 PM, Anonymous Anonymous said...

salam az blogger photo vase upload estefade nakon .chon filtere ax haro neshoon nemide

 
At 12:16 PM, Anonymous Anonymous said...

تو بر لبان سرد من سرود عاشقانه ای
براي پر گشودنم تو بهترين بهانه ای
امـيد آخـرين مـن خيـال دلـنشـين مـن
بهار سبز من تويی كه با گل و جوانه ای
به آسمان چشم من تو شطی از ستاره ای
به لاله زار سينه ام تو موجی از زبانه ای
به هرچه ميرسم تويی نمی روی ز خاطرم
به هر كجا كه ميروم تويی كه در ميانه ای
از آسمان اطلسی شبی دوباره ميرسی
كه نذر عاشقان كنی سلام صادقانه ای
شكوه دفتـر غزل !مرا به خـلسه ات بـبـر
طلوع شعر من تويی كه شور هر ترانه ای
تو ای شكوفه ي نگاه در اين زمانه ی گناه
چو لحظه های پاك من غريب و شاعرانه ای
برای عشق و آشتی تو اولين اشاره ای
برای مهر و دوستی تو آخرين نشانه ای
دوستت دارم

 

Post a Comment

<< Home