Saturday, March 25, 2006

صداقت کودکانه


می خوام بچه باشم ، یه کودک ، یه بچه با یه دنیای کوچیک ، با یه دنیای پاک و بی ریا.
می خوام بچه باشم ، یه بچه غرق در سادگی ، یه بچه با یه باغ پر ازمیوه های معصومیت .
می خوام دیوونه باشم ، یه دیوونه با یه دنـیای خیالی ، با یه دنیای رویـایی رنگی و دور از حقایق سیاه .
می خوام دیوونه باشم و واقعیتها رو نبینم ، می خوام تو دنیای دیوونگیم واسه خودم زندگی کنم .
می خوام بچه باشم تا حقایق رو درک نکنم ... .
می خوام دیوونه باشم تا حقیقت رفتن تو و غربت خودم رو هیچوقت هیچوقت باور نکنم .
می خوام بچه باشم تا ساده لوحانه فکر کنم هنوز دوستم داری .
می خوام دیوونه باشم و تا ابد دیوونه وار دوستت داشته باشم .
می خوام بچه باشم تا هنوزم تو دنیای حرفهای رنگارنگت سرشار از خوشیهای کودکانه واسه خودم بچرخم و بچگی کنم .
می خوام بچه باشم و با تمام سادگی هنوز به صداقتت ایمان داشته باشم .
می خوام بچه باشم و گول لبخند ها رو بخورم . می خوام بچه باشم و هنوز فکر کنم که آخر دوست داشتن 10 تاست .
می خوام دیوونه باشم و فراموش شدنم رو فراموش کنم و همیشه دیوونه دلت باشم .
می خوام دیوونه باشم تا یه آینه ته جاده بچگی بذارم و جاده رو ادامه بدم . می خوام دیوونه باشم تا باختنم رو باور نکنم ... !؟


5 Comments:

At 8:31 AM, Blogger Mona said...

wowwwww, zohre in neveshtat vaghe'an foghol'adast, behesh link midam, man kheyli bahash ertebat bargharar mikonam

 
At 8:55 AM, Blogger Zohreh said...

mersi mona joun , sharmande mikoni

 
At 10:29 AM, Anonymous Anonymous said...

من و آواي گرمت را شنودن
بدين آوا غم دل را زدودن
از اول كار من دلدادگي بود
وليكن شيوه ي تو دل ربودن
گرفت از من مجال ديده بستن
همه شب بر خيالت در گشودن
قرار عمر من بر كاستن بود
تو را بر لطف و زيبايي فزودن
غم شيرين دوري بر من آموخت
سخن گفتن غزل خواندن سرودن
من و شب هاي غرببت تا سحرگاه
چو شمعي گريه كردن نا غنودن
چه خوش باشد غم دل با تو گفتن
وزان خوشتر اميد با تو بودن

مهدي سهيلي
---------------------------
R.Sh..

 
At 10:40 AM, Anonymous Anonymous said...

كودكي را دوباره در طپش آينه اي مي بينم
عشق دوران بهاري باز هم بيدار است
كودكي گر برود
سادگي مي ميرد
گل احساس نمي رويد
چون آينه تسليم ريا مي گردد
كودكي را دوباره مي جويم
در مضامين آيه هاي محبت، فرازهاي اميد
كودكي گر برود
عشق هم مي ميرد
نفس عاطفه يخ مي بندد
كودكي خاطره ديروز است
كودكي آينه اي از فرداست
كودكي گر برود
زندگي مي ميرد
طپش بودن ما زمزمه فاصله را مي جو.يد
خنده در آينه محنت ما مي گريد
----------------
R.Sh

 
At 8:30 PM, Anonymous Anonymous said...

in sher pishe shere to khily kam arzeshe "kashki divane bodam ta delam ghamgin nemishod ya chenin bar doshe sabram bare gham sanghin nemishod"

 

Post a Comment

<< Home